Čtvrtý ligový týden - vyhlášení (II.)

upraveno 8. července 2009 v LCG
Současnost je ve znamení rodu Lannisterů, který využil klidu v říčních krajinách a nastoupil k velkému tažení středním Westerosem. Moc lorda Tywina ohrožuje hned několik velkorodů. Greyjoyové se probrali ze svých vzájemných střetů a vybojovali několik vítězných šarvátek. Relativní klid na moři je tak již minulostí a kdejaká šalupa se musí obávat hořké skutečnosti, kdy spatří štíhlou dravčí siluetu lodí krakatic. Rod Baratheonů rozvázal své spojenectví s...

Číst celý článek zde

Komentáře

  • upraveno 7. července 2009
    No to se tedy rivality rozjely. Po tomto kole zůstane snad jen spálená země
  • upraveno 8. července 2009
    Nešly by rivality do budoucna trošku omezovat? Je poněkud demotivujicí, zvláště pro nováčky, kterých teď máme, jak v Ostravě, tak v Brně dost, když za případnou prohru nedostanou ani bodík...
  • upraveno 8. července 2009
    Jsem proti, mě se rivality líbí a hru mi obzvlášťňují
  • upraveno 9. července 2009
    taky si myslím že rivalita je motivací, když hrají dva nováčci mezi sebou tak je to aspon zábavnější jde se do "krve", jinak rivalit není moc a mění se takže to je zvláštnost, kterou bych určitě zachoval, 3 rivality tento týden je dost, ale jindy jich zas tolik nebývá takže mi to vůbec nevadí
  • upraveno 9. července 2009
    ok, jde spíše asi o to, jak jsou tento týden rozloženy - dvakrát lanni (který je momentálně v lize skoro nejsilněji zastoupen), stark a bara - takže to v podstatě postihne každého - resp. každého lcg hráče
    ale dobře, jsem ve svém názoru osamocena, stahuji se :-)
    nicméně zatím rivality narůstaly - ty tři mi přijdou "tak akorát", dál bych nešla - alespoň v tomhle se shodneme? ;-)
  • upraveno 9. července 2009
    čím víc hráčů bude hrát tím víc rivalit. Když jsou Lani nejsilněji momentálně, bude mít třeba více nováčků místo 3 bodů 4.
  • upraveno 9. července 2009
    Logicky vzato nahravaji rivality prave silnejsim hracum, kteri si podle nich mohou zvolit balik, ktery je ozkouseny a v rivalite, ne? Nechci byt narusitel, ale pro novacka, ktery obvykle casteji prohrava nez vyhrava, to znamena spise nula nez ctyri... :-)
  • upraveno 9. července 2009
    více bodů mi nevadí, vadí mi ta nula na druhé straně... v tomhle se totiž podle mě vytrácí původní "ligová myšlenka" - body za jakoukoliv účast - motivace k hraní ať je výsledek jakýkoliv
  • upraveno 10. července 2009
    No že zrovna ty častěji prohravaš sem su teda nevšiml ;-), viz poslední ligové kolo.
  • upraveno 10. července 2009

    1) silny balik
    2) dobry ucitel
    3) extremni stesti u me a smula u protihracu
    4) zkusenosti z jinych CCG

    Nemyslim, ze je to zrovna typicka situace. ;-)
  • upraveno 10. července 2009
    Nejde přeci o poslední případy a výjimky, ale o to, jak to bude fungovat většinou ;-)
    Ale chceš-li se "odpíchnout" od nějakého konkrétního případu - u nás to teď vyšlo hezky - rivalita se pokaždé přiklonila na jinou stranu, ale vezmi si, že by lannisterský hráč vyhrál obě hry - což u nás tentokrátě reálně hrozilo a v obou případech byl v rivalitě - měl by tedy osm bodů a jeho oponenti po nule. Až příliš nevyvážené. A podle mě zbytečně.
    Samozřejmě, že si pamatuju časy, kdy jsme se úmyslně stavěli do rivalit a podle toho na poslední chvíli měnili balíky (a bylo to fajn :-) ), ale byla bych ráda, kdyby to šlo i naopak a v případě, že se rivalitám chce hráč vyhnout, měl tu možnost. A u nás máme momentálně pár lidí, kteří mají na výběr pouze ze čtyř coresetových rodů, čímž jsou jejich možnosti výběru menší (no, vlastně... martelly a greye mám jen já). Další z myšlenek ligy je přeci dobrovolnost. A já tu dobrovolnost vidím i v tom, jestli se pokusím "proplížit" a rivalitám se vyhnout. Jistě, někdy rivalitě nemůžu zabránit a bohužel se ve Westerosu dostanu do takové situace, která mě zcela semele. Ale...
    Nejsem proti rivalitě obecně. Jsem pro rivalitu, která nabízí možnosti. Ale ne pro rivalitu, která mne omezuje a která mě do něčeho nutí. Která posiluje silné na úkor slabých. Která může způsobit to, že silný Lannister ve dvou hrách získá osm bodů a naopak slabý Lannister ve dvou hrách získá nulu.
  • upraveno 10. července 2009
    i to se stává :-)
  • upraveno 11. července 2009
    Zrušme ligu, spalme karty ;-D
    Rivality se každé kolo mění tak to prostě jednou na někoho padne a na někoho jindy a ně někoho nikdy. Ono by taky za prohru nemuseli být body vůbec a bylo by po debatě. Jak říkáš liga je dobrovolná nikdo nikoho nenutí ji hrát :-D.
Abys mohl komentovat, musíš se přihlásit nebo zaregistrovat.