Tanec s draky - Smraďoch

upraveno 25. října 2012 v Tanec s draky
Když se do ní zakousl, krysa zakvičela a divoce se mu zazmítala v rukou. Její břicho bylo tou nejměkčí částí. Škubal sladké maso a po rtech mu stékala teplá krev. Bylo to tak krásné, až mu vhrkly do očí slzy. V břiše mu zakručelo a on polknul. Po třetím soustu přestala krysa zápasit a on se cítil téměř sytý.

Potom zpoza dveří kobky uslyšel zvuk hlasů.

Okamžitě strnul. Bál se dokonce i žvýkat. Jeho pusa byla plná krve a masa a chlupů, ale netroufal si je...

Číst celý článek zde
1246789

Komentáře

• upraveno 27. června 2011
    Jojo, že se na to nevykašlete. Jsem naprostý nováček, neznám zvyklosti či snad pravidla těchto diskuzí. Zkrátka jsem jen byla zvědavá, už bych to neřešila. Možná se pokusím najít diskuzní fórum o Pilířích Země, tam mě nepřekvapí vůbec nic. Hezký den.
    Jarla: Mně osobně vyhovovalo, že jsem viděla nejprve několik dílů seriálu. Knížku jsem si koupila proto, abych děj poznala do větší hloubky a podrobností. Potěšilo mě, že kniha i filmové zpracování spolu velmi dobře ladí. Bylo fajn, že při čtení jsem v jednotlivých postavách viděla jejich filmovou podobu /myslím, že casting se velmi vydařil/. Též Hlawounovy titulky neměly chybu. Dabing některych postav /Ned.../ mě zklamal, ale stažená verze v původním znění - skvělé. Prostě má něco do sebe číst a sledovat zároveň. Dojmy se umocňují, jsou barvitější. A fakt je mi jedno, pokud náhodou vím, že ten a ten na stránce 97, 5.kapitoly 4.dílu zemře.