SKYRIM HELP FORUM

upraveno 3. prosince 2011 v Komunita
zdá sa, že budem mať veľa otázok, možno aj niekto iný, tak zakladám nové fórum, aby som nespamoval PC gaming. a ono to aj súvisí s ASOIF, keďže som práve v strašnej snehovej búrke priešiel do Winterfelu, ehm do Ledohradu :)
2456710

Komentáře

  • MonteKarstarkMonteKarstark The Sun of Winter
    upraveno 5. prosince 2011
    Na šípy se myslím nic dávat nedá. Jen na luk.
    sarven napsal(a):


    napr. teraz som liezol hore za šedobradými, uf, to bol výstup, paráda. strašne veľa schodov a ešte drak a troll k tomu. bolo to o chlp :)

    A přečetl jsi si cestou nahoru pozorně všech deset pomníků? Je za to fajn požehnání.

    Já se teď snažím sehnat jednu ingredienci do lektvarů a nemůžu ji sehnat. Hodnotu má skoro nulovou ale pro mne má hodnotu jaksi zběratelskou :D je to "paroží", mám jen jedno a to jsem někomu šlohnul z truhly. Když chodím po lese, tak všechno co ulovím je sob a jeleni s parožím nikde :-/
  • upraveno 5. prosince 2011
    sarven Tak si zapni titulky i pro běžnou řeč, pak ti nebudou dělat problémy ani ty jejich náhodné kecy.
  • Everett_YoungEverett_Young Praise the sun
    upraveno 5. prosince 2011
    Olorin: v kolika procentech příběhu teď asi tak jsem? a nechá mě to po dokončení hlavní dějové linie hrát dál?
  • upraveno 5. prosince 2011
    Everett Young: Jestli si teď na Jícnu světa porazil Alduina a zahnal ho pryč, tak si zhruba v 2/3 příběhu. Pokud děláš jen hlavní dějovou linii, tak je to docela kraťoučký. Teď řekli, že máš zajmout jednoho z draků, ne?

    PS: Jo, můžeš hrát po skončení příběhu dál - dokonce na tebe budou dál útočit draci, takže si můžeš dál doplňovat ty dračí pokřiky.
  • upraveno 5. prosince 2011
    sarven napsal(a):

    aha, takže ak chcem dať meču nejaký ohnivý bonus, alebo niečo, najskôr musím podobnú vec nájsť. ok.
    a napr. jedy sú mi ako nealchymistovi na niečo? nemôžem napr. jedom napustiť meč, ale šípy?

    Systém je že napustíš jakoby luk jedem, ale samozřejmě napouštíš Šípy :-)
  • upraveno 5. prosince 2011
    2 Montezuma: hej čítal som pozorne. doteraz som revy veľmi nevyužíval, cestou hore prvýkrát na snežného trola. ohnivý dych pomohol.

    2 Olorin: tie titulky idú aj na reč? super! večer pozriem do nastavenia.
  • upraveno 5. prosince 2011
    a napr. jedy sú mi ako nealchymistovi na niečo? nemôžem napr. jedom napustiť meč, ale šípy?
    Mě by zase zajímalo, jak dlouho vydrží lahvička jedu? Na jednu ránu nebo déle?
  • upraveno 5. prosince 2011
    Ač nejsem extra kouzelník, právě dělám univerzitu. Na jejich questy se nemusí extra kouzlit, takže je zvládne i bojovník, akorát je třeba znát základní kouzla ohně a ledu (kde jsou třeba, válejí se učebnice). Ten vstupní magelight mě taky překvapil, protože nebyl v základní sestavě kouzel, co postava obdrží na začátku.
    Dokonce jsem absolvovala i jednu vyučovací hodinu i s praktickou výukou kouzla. :-)

    A narazila jsem tam na zajímavý bug. Univerzitu napadl drak a u hlavní fontány zůstala jeho kostra. Když jsem tam šla jindy, kostra byla pryč. Fajn, uklidili ji, říkám si. Houby, když vylezu zase jednou ven, kostra se snáší z nebe, opatrně aby se nerozbila.
  • upraveno 5. prosince 2011
    Tak ono kouzlení člověka v podstatě nic nestojí, i když je člověk uber bojovník, tak občas zakouzlit před bojem nějaké ochrané kouzlo nebo po boji léčivé kouzlo a ušetřit tak lektvary atd, se hodí.

    Jinak na ten bug s kostrou jsem na akademii taky narazil, ale jen jednou. Jdu si takhle po mostu na akademii a najednou prásk, z ničeho nic pár metrů předemnou se v bráně zjevila kostra draka a zůstala tam zaseknutá :-D Málem jsem přes tu bránu neprošel. Když jsem tam šel znovu, kostra už tam nebyla a už jsem ji nikdy víc nepotkal na onom místě :-D
  • upraveno 5. prosince 2011
    Mne strašně mrzí že si nedají tu práci a nevytvoří víc modelů zbraní.... Přece něco okolo 20 modelů mečů je málo... S toho 10 typických ze sady. Kromě Meče Červeného orla jsem už na žádný meč s historií (asi bude nějaký deadrický meč ale stejně je to málo) a identitou nenarazil... V tomhle je Gothic/Risen lepší...
  • MonteKarstarkMonteKarstark The Sun of Winter
    upraveno 5. prosince 2011
    Pche meče, a co teprve luky. Mám elfský, a něco mi říká, že už lepší nenajdu.

    Už jste bojovali s dvěma draky najednou? To je taky slušná dřina. Jsem stál na západě na vrcholku hory hned nad hnízdem "Dragontooth Crater" a koukám dolu, že tam drak leží a spí. Tak si říkám, že skočím dolů a hupsnu mu na hřbet. A najednou, kde se vzal tu se vzal, Krvavý drak (ten co má ledový dech). Probudil toho dole a šli oba po mě. :D
  • upraveno 5. prosince 2011
    Ale najdeš :-) Jsem taky na luky (89 bodíků v něm mám). Bohužel mám pocit že kromě jednoho (slavičí luk) už tam nějaký speciálnější nebude :--(
  • upraveno 5. prosince 2011
    Prozatím jsem moc speciálních artefaktů nenašla. Nosím jednu masku, takže vypadám strašně, jinak všechno jsem si poctivě vykovala včetně meče i luku a vlastnoručně okouzlila.

    Když chci okouzlit zbroj, tak u ní spadne hodnota, což je škoda.
  • MonteKarstarkMonteKarstark The Sun of Winter
    upraveno 5. prosince 2011
    V kovárně se dají dělat i luky?
  • Everett_YoungEverett_Young Praise the sun
    upraveno 5. prosince 2011
    Olorin: A lze hru dohrát něco na způsob že ti to hodí ceduli vyhráli jste a hra se ukončí? nebo je to prostě do nekonečna? no každopádně až to dohraju založim si novou postavu a pojedu na vedlejší questy.
  • upraveno 5. prosince 2011
    Montezuma3: meče, luky, palcáty určitě, ale ne z každého materiálu. Zbytky z draka jsou jenom na zbroj.

    Mám taky návod na hůlku pro mágy (kus papíru se surovinami, z nichž hlavní je koště :-)), ale nevím, kde se to skládá. Teda našla jsem na netu návod, ale nevím, kde je ta lokace na mapě.
  • upraveno 5. prosince 2011
    Everett Young: Je to nekonečná hra, jen ti pak všichni říkají, jakej seš pašák, že si je zachránil, to je vše. :-)

    Montezuma3: Jo, dají. Nejlepší neočarovanej a nespeciální je daedrickej.
  • Everett_YoungEverett_Young Praise the sun
    upraveno 5. prosince 2011
    Tak dokonáno jest. Alduin padl. Jsem zpět mezi živými.

    Dvě otázky: 1) Ty postavy co nešli zabít protože byly důležité pro příběh už zabít jdou?
    2) Jaká je vaše nejoblíbenější písnička ve Skyrimu?
  • upraveno 5. prosince 2011
    1) O jaké postavy jde? Ve hře většinu postav, questových postav nelze zabít.
    2) The Dragonborn Comes
  • upraveno 5. prosince 2011
    Máte Stína ? Geniální kůň, draka dokope sám :D jen se mi někde stratil budu si ho muset najít na googlu jinak souhlasím s olorinema v odpovedi na druhou otázku!
  • Everett_YoungEverett_Young Praise the sun
    upraveno 5. prosince 2011
    otázkou č.1 myslím například že když se přidám k ulfrikovi budu pak moct zavraždit gennerála thulia? (nebo naopak) atd. pořád mě ještě otravují čepele se zabitím dráčka mráčka (pratuněco), nemůžu se jich nějak zbavit? atd....
    Jinak nedá se nějak zkamarádit ten vůdce Jitřenky abych si mohl koupit dům tam? je to mé nejoblíbenější místo spolu s Větrným Žlebem.( no prostě mám rád sever no)
  • upraveno 5. prosince 2011
    Ulfrik a Tullius jsou závěrečnými cíli u obou dějových linií (legie i separatistů), takže odpověď zní ano. :-)
  • upraveno 5. prosince 2011
    Ach jo kdyby takový hle podobný Sanbox byl udělaný Obsidianem akorát v Západozemí... Tak bych se od toho nehul... Ono by mi stačilo zeď a území za zdí :-) Možná ještě Winterfell :O
  • upraveno 5. prosince 2011
    Taky moc nechápu, proč se autoři velkých her pářou s vytvářením nových světů, když existují desítky propracovaných fantasy světů (no těch kvalitních možná spíš jednotky). Chápu, že u některých by mohl být problém s licencí, ale když Martin prodal licenci na svůj svět hře kvality Genesisu, myslím, že by s tím neměl být až takový problém.
  • MonteKarstarkMonteKarstark The Sun of Winter
    upraveno 6. prosince 2011
    Z těch písní je to jasný. The Dragonborn Comes

    Už vidím jak by to zprznili. Všude samá jeskyně a kobky plné chodících mrtvol. Lesy plné přerostlých pavouků. A hrát by jsi mohl jen za Starka, Lannistera nebo Baratheona. A stejně by to nikdo nehrál, protože by tam nebyli elfové. A nemohl by jsi hrát za magiče kterému hoří ruce.
  • upraveno 6. prosince 2011
    Pravda že s tou rozmanitostí by to byl problém a herní zpracování by to asi pocítilo...
    Jo jo The Dragonborn Comes je dobrá...
  • upraveno 6. prosince 2011
    Arutha2321: Protože 1) Že ještě něco funguje dobře na papíře, ještě neznamená, že to bude fungovat ve hře. 2) Spousta světů ještě není v možnostech dnešní techniky - pokud by šlo o sandbox, vážně bys chtěl, aby Westeros měl jen pár kilometrů čtverečních, jako má Skyrim? 3) Svět The Elder Scrolls má zrovna velice propracovaný svět i historii - vzhledem k tomu, že se Martin zaměřuje hlavně na popis přítomnosti a nanejvýš Války uchvatitele, tak je na tom TES mnohem lépe. :-)
  • upraveno 6. prosince 2011
    Souhlas. Když je něco vynikající, nemusím to zase vidět všude.
    Kdyby udělali RPG, víc by předloze slušel silný skriptovaný příběh. Jenže kopírovat knihy nemá smysl, to už dělá seriál, a vymyslet něco nového by musel Martin, ať to pasuje do jeho světa.
  • upraveno 6. prosince 2011
    Kdyby zvolili nějakou časovou linii v minulosti, Martin byl jako externí poradce, aby nápady scénáristů jakžtakž zapadali do jeho představy světa, a hra pak byla něco na způsob Zaklínače 2 (tedy koridorovka s trochou více té volnosti), tak by to podle mě šlo. Ale prosté kopírování předlohy v případě hry nestačí.
  • upraveno 6. prosince 2011
    nevíte někdo jakou kombinaci dát na dveře v Odpočívadle mrtvého muže. Je to jeskyně do který jdete v úkolu Udržování ohně. Je to úkol pro Bardskou univerzitu v Samotě. Máte najít verše krále Olafa. Ty už mám. Ale kousek od tich veršů jsou právě ty dveře. Mám tam na výběr ze znaků toho ptáka, vlka a draka. Předem díky
Abys mohl komentovat, musíš se přihlásit nebo zaregistrovat.