Citáty aneb kdo řekl?
Tak dobrá, začnu tedy. Akorát nevím, jak s pravidly. Samozřejmostí je žádné hledání. A asi nejjednodušší je princip, kdo dřív přijde, ten dřív mele. Výherce pak zadává. Co?
Začnu něcím lehčím. Chci samozřejmě vědět nejen, kdo to řekl, ale i komu to řekl. A může být i při jaké příležitosti.
Quote:
"Když se ocitneš v posteli s ošklivou ženou, nejlepší vecí, kterou můžeš udělat, je zavřít oči a v klidu pokračovat."
Abys mohl komentovat, musíš se přihlásit nebo zaregistrovat.
Komentáře
„Hlas odnikud,“ řekl ***. Podíval se skrze hledí své přilbice, rozhlížeje se na jednu stranu a na druhou. „Duch vzduchu!“
kdo-komu-kdy (při jaké příležitosti)
toto si dokonca pamätam kto to povedal a komu :)
Láska je ako zrádna žena. Vezme tvoj úd do úst a ty stonáš rozkošou a myslíš si aké to je milé, aké to je krásne, nádherné...a potom cvakne zuby k sebe a tvoje stonanie rozkošou sa premení vo výkriky bolesti.
yiZdá se, že dnešní učitelé už nejsou co bývali... :)
A vzhledem k postoji, který většina mých vrstevníků ke čtení (které bezpochyby pomáhá se zapamatováním gramatických pravidel) má....
A: "Co děláš?"
B: "Čtu."
A: "A co?"
B: ".... (doplňte si libovolný titul)"
A: "A to máte povinně?"
B: "Ne."
A: "Tak proč to čteš?"
No a co se týká těch učitelů. Jsme jedni z nejhůře placených vysokoškolsky vzdělaných státních zaměstnanců. Každý úředníček si na nás honí ego. Ale zdá se, že společnost chce, abychom dělali zázraky, včetně napravování selhání rodiny.
Abych nebyl úplně mimo téma:
Citát: Tyrion vzpomíná na to, co mu řekl Jaime.
A koneckonců každý přijde se svou troškou do mlýna- ze svého okolí jsem si právě vzpomněla na bratra, který není na češtinu úplné tele a po přečtení zmiňovaného Pottera mi přiběhl s taktéž zmiňovaným Siriusem (zatím žije v domění, že v knížkách chyby nebývají).
Jako hlavní problém vidím tlak politiky na masové vzdělání -- maturita je úplně někde jinde než byla před deseti lety a to má potom vliv i na vysoké školy. Krásně je to vidět na mé fakultě -- ať jsou studenti třeba z gymplu nebo z prumyslovky, mají obrovské problémy s matematikou a angličtinou. Potom to má vliv na celou řadu předmětů (které zahrnují abstraktní, logické myšlení apod.) jejichž úspěšnost klesá a až klesne pod 40%, musí se snížit obtížnost. Mám strach se podívat, jaká byla obtížnost těchto předmětů před deseti lety. O tom jaká je situace na filozofických a pedagogických fakultách ani nechci přemýšlet.