Hrdinové Písně - bodovací hra

upraveno 27. října 2012 v Akce a hlasování
Viděl jsem tenhle formát už na několika místech a řekl jsem si, že by to mohla být docela zábava. Posuďte sami.

Pravidla:
Ve hře jsou neustále čtyři postavy, které se ovšem postupně budou obměňovat. Každá postava má při vstupu do hry 10 bodů. My, jakožto členové Noční hlídky, postavám další body přidělujeme nebo ubíráme: hlavně dle toho, jaké sympatie v nás ty postavy vzbuzují, a prostě podle toho, jak se nám chce. V příspěvku dáme jedné postavě +2 body, další +1, další -1 a té nejnesympatičtější -2 body. Takže hotový příspěvěk bude vypadat nějak takto:
První postava +1 (celkem 14 bodů)
Druhá postava -2 (celkem 17 bodů)
Třetí postava -1 (celkem 3 body)
Čtvrtá postava +2 (celkem 11 bodů)

Jakmile některá z postav dosáhne 20 bodů, je ze soutěže vyřazena a jde do "Síně vítězů". Ten, kdo jí udělil body, díky kterým se do Síně dostala, pak místo ní určí novou postavu, která se zapojí do hry na místě té odcházející. Totéž platí i pro postavy, jež klesnou na 0 bodů, s tím rozdílem, že jdou do "Síně poražených". Postavy které se ve hře drží příliš dlouho, a přežijí vyřazení více než 9 jiných postav, automaticky putují do Síně kontroverze.
Poté, co jsem hlasoval, musím vždycky počkat, až odhlasují alespoň 4 jiní uživatelé, než mohu své hlasy udělit znovu.

Síň vítězů:
Barristan Selmy
Brienne z Tarthu
Sandor Clegane
Melisandra
Oberyn Martell
Mance Nájezdník
Arya Stark
Hodor
Duncan Vysoký
Sansa Stark
Doran Martell
Jeor Mormont
Tyrion Lannister
Eddard Stark
Stannis Baratheon
Davos Seaworth
Jaime Lannister
Jon Sníh
Arys Oakheart
Val
Jaqen H'ghar
Tommen Baratheon
Meera Reed
Asha Greyjoy
Bronn
Jojen Reed
Syrio Forel
Brandon Stark
Renly Baratheon
Dacey Mormont
Bran Stark
Samwell Tarly
Oša
Robb Stark
Jon Umber
Mistr Aemon
Fialka
Edmure Tully
Myrcella Baratheon
Qhorin Půlruký
Brynden Tully "Černá ryba"
Benjen Stark
Bolestínský Edd
Pyp
Podrick Payne
Ygritte
Areo Hotah
Hoster Tully
Jon Arryn
Horký koláč
Arthur Dayne
Donal Noye
Lyanna Stark
Rodrick Cassel
Studenoruký
Yohn Royce
Rickon Stark
Garlan Tyrell
Yoren
Salladhor Saan
Maege Mormont
Tormund Obrozhouba
Jory Cassel
Tom Sedmistruna
Gendry
Mistr Luwin
Waymar Royce
Genna Lannister
Howland Reed
Stará chůva
Rodrik Harlaw
septon Meribald a Pes
Roslin Frey
Willas Tyrell
Jeyne Poole
Robar Royce
Šagga syn Dolfův (a jeho kozy)
Mistr Cressen
Edrik Bouře
Denys Mallister
Mikken
Obara Písek
Cortney Penrose
Balon Swann
Timett, syn Timettův

Síň poražených:
Jorah Mormont
Missandei
Gregor Clegane
Olenna Tyrell
Robert Baratheon
Viktarion Greyjoy
Arianne Martell
Euron Greyjoy
Loras Tyrell
Joffrey Lannister
Taena Merryweather
Cersei Lannister
Malíček
Varys
Vargo Hoat
Catelyn Stark
Rorge
Robert Arryn
Mirri Maz Duur
Theon Greyjoy
Lancel Lannister
Ellaria Písek
Silný Belwas
Aeron Greyjoy
Walder Frey
Randyl Tarly
Balon Greyjoy
Hyle
Aerys Targaryen
Rhaegar Targaryen
Roose Bolton
Kevan Lannister
Jeyne Westerling
Dontos Hollard
Daario Naharis
Xaro Xhoan Daxos
Rickard Karstark
Bratři Kettleblackové (Černokotlí)
Alliser Thorne
"Pravý" a "Levý"
Qyburn
Thoros z Myru
Mya Kámen
Beric Dondarrion
Ramsay Bolton
Marillion
Šae
Jon Connington
Illyrio Mopatis
Azor Ahai
Mace Tyrell
Kousač
Viserys Targaryen
Varamyr Šestikůže
Will
Chřestivá košile
Anguy
Mord
Mandon Moore
Lysa Arryn
Velmistr Pycelle
Janos Slynt
Septa Mordane
Meryn Trant
Harma psí hlava
Kraster
Chett
Boros Blount
Paxter Redwyne
Axell Florent
Petyr "Uher" Frey
Nejvyšší septon/Nejvyšší vrabčák
Lechtač
Malý a Velký Walder Frey
Citroš
Irri & Jhiqui
Aegon "Zvoníček" Frey
Quaithe
Lollys Stokeworth
Zelenoruký Lommy
Amory Lorch

Síň kontroverze:
Tywin Lannister
Daenerys Targaryen
Khal Drogo
Illyn Payne
Gerold Hightower
Dagmer Rozseklý

Dosud nezařazené postavy:
Emmon Frey, Daven Lannister, Dareon, Jalabhar Xho, Cortnay Penrose, Gyles Rosby, Laskavý muž a Nalezenkyně, Shireen Baratheon, Gerold „Temnohvězda“ Dayne, Grenn, Chella dcera Cheyka, Doreah, Amory Lorch,
Aggo & Jhogo & Rakharo, Cleon „Řeznický král“, Timet syn Timettův, Dunsen, Aenys Frey, Amarei Frey, Cleos Frey, Hosteen Frey, Olyvar Frey, Černý Walder Frey, Alannys Greyjoy/Harlaw, Chataya & Alayaya, Chiswyck, Měsíční chlapec, Nymeria Písek, Tyene Písek, Trystane Martell, Hnědý Ben Plumm, Polliver, Cotter Pyke, Sladký Raff, Walder Řeka, Falyse Stokeworth, Tanda Stokeworth, Strakoš, Wex Štít (Pyke), Malý Jon Umber, Pia, Weese...
15051525456

Komentáře

  • upraveno 20. srpna 2012
    Jsem radši pro náhodnost, tzn. aby ten, kdo nějakou postavu dorazí, mohl přidat novou.
  • upraveno 20. srpna 2012
    Mně se celkem líbí varianta B
    Bylo by dobré dopředu jednotlivé skupiny označit 1 - 32 a dopředu vytvořit pavouka např. vítězové skupiny 1 se utkají s vítězi z 32, 2 s 31 atd.
    Taky je potřeba určit, kolik kol se má čekat, než můžeme pro tu samou postavu hlasovat znova (ve skupině).
  • Everett_YoungEverett_Young Praise the sun
    upraveno 20. srpna 2012
    To jako chcete všechny postavy kromě jedné zařadit do síně poražených? protože takhle to skončí. Jedna postava vyhraje a všechny ostatní postavy budou poraženy. Nechcete je zase normálně rozházet do síně vítězů a síně poražených?
  • upraveno 20. srpna 2012
    Myslel jsem, že vítěz může být jen jeden...
  • upraveno 20. srpna 2012
    mne sa tiež viac páči druhý systém. v zásade sa treba naozaj dohodnúť či hľadáme víťaza víťazov - podľa mňa áno, alebo ideme opakovať predošlú hru.
  • upraveno 20. srpna 2012
    A co prvně udělat ten normální způsob (rozdělit na síň vítězů, poražených a kontroverzních, a pak v každé skupině udělat menší skupiny a pavouk, jak tady bylo navrhnuto? Tak bude nejlepší z nejlepších, nejhorší z nejhorších a nejkontroverznějších z kontroverzních.
    (a zabavíme se na delší dobu) :D
  • upraveno 20. srpna 2012
    mne osobne to príde ako opakovanie. ak bude za väčšina, prispôsobím sa, ale radšej all in
  • upraveno 20. srpna 2012
    Mám stejný názor jako sarven
  • upraveno 20. srpna 2012
    Jenže to bude zase strašně nespravedlivé. Některé skvělé postavy nebudou mít šanci na výhru, protože holt nejsou ve "správné skupině". Když bude v jedné skupině Arya, Dany, Aša a Sansa, tak nemusím být superbystrá, aby mi hned od začátku nebylo jasné, že vyhraje Arya...

    Ale taky se přizpůsobím :)
  • upraveno 20. srpna 2012
    Taky se mi pavouk nelíbí. Výsledek typu "Arya je lepší než Sansa" (jak, proč, v čem?) a "Tyrion je ta úplně nejlepší postava" mi přijde nespravedlivý vůči těm horším, které by v tradiční hře byli mezi vítězi. Lepší je klasické "Tohle jsou klaďáci/sympaťáci a tohle záporáci/packalové" .
  • upraveno 20. srpna 2012
    To přeci není o tom, že je někdo lepší či horší ale o oblibě u fanoušků...
  • GepetoGepeto ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    upraveno 20. srpna 2012
    Moment, vy chcete klasický štýl dvoch siení a nie víťaza víťazov? To je potom stará hra, načo tu Monti robil hlasovanie, na čo sa s tým prplali ak jediné, čo sme dosiahli, bola množina možných postáv, aby sa tu neobjavovali zbytočné, ale inak je to to isté? Akosi mi uniká žatva, ktorú sme zožali.

    Nu, ale ak inak nedáte...

    Bude množina štyroch hráčov. Každému z nich dáme klasicky body. +2, +1, 0, -2. Jedna postava upadá, jedna sa nemení, jedna je postrčená, jedna vyzdvihnutá. Začínajú na 5 bodoch. Keď ktosi dosiahne 20 bodov, jeho meno sa zvýrazní a ďalej sa zaňho nehlasuje (štýl +2, 0, -2). Ak postava padne na nulu a nižšie, jej meno za zvýrazní a ďalej sa za ňu nehlasuje (použijú sa znaky mínusu a plusu alebo smutného smajla a usmiateho smajla na zvýraznenie Táto postava prehrala/Táto postava vyhrala). Ak zostanú dve postavy, hlasuje sa štýlom +2, -2. Takto sa bude hlasovať kým nebudú minimálne dve postavy pozdvihnuté najvyššie (žiadna postava nemusí prehrať, môže prehrať jedna postava, môžu prehrať dve postavy, to záleží od situácie, ale dve postavy vyhrajú určite). Následne sa ich mená priradia do určitých siení. Priemerný sympatik/Priemerná sympatička bude pre tých, čo nevyhrali, ale ani neprehrali (sú sympatickí tým, ale nesympatickí tým, ich číslo klesá a zdvíha, dosť aby nepadlo k nule, nedostatok aby dosiahlo 20). Nesympatik/Nesympatička bude pre tých, čo klesli k nule a nižšie - nemáme ich radi, sú nám záporní/odporní. A potom je tu Sieň víťazov. Tam sú tí, čo dosiahli 20 bodov a vyhrali a tam aj budú. Budeme takto vidieť tých, čo sú nám sympatickí. Na koreňovom príspevku budú vypísané tieto siene a mená - budeme vidieť, kto prehral, budeme vidieť, kto skončil nerozhodne, budeme vidieť, kto vyhral.

    Potom sa spraví nejaký dokument, napr. cez Google. Tam sa vypíšu štvorice a čísla skupín. Pod tým sa zase budú vypisovať čísla skupín. Takto bude používateľ vidieť, kto s kým bojoval (napr. vidí, že Tyrion vyhral v Sieni víťazov, tak nahliadne do dokumentu, aby videl, s kým bojoval). Rovnako budú vidieť aj číselne, s kým budú hrať víťazi tej a onej skupiny. Čísla aj mená sa roztriedia pred začiatkom hry. Dokument bude nejako zamknutý, takže ho bude vedieť upravovať len autor (správca). A hrubo bude označovať odstavce tých skupín, ktoré už bojovali.

    Teraz situácia - Vidím v dokumente, že skupina Tyrion, Bronn, Mirri maz Duur a Aša už bojovali. Teda prídem do príspevku Bodovacia súťaž (Tanečný šampionát) (trebárs, zatiaľ len krycí a príkladový názov). Tí, čo používajú Mozillu (minimálne, na ostatných prehliadačoch to neviem) nemajú problém - CTRL+F -> do kolónky dole vpíšu hľadané meno -> automaticky ich to hodí na tú časť stránky, kde meno je, prípadne sú tam tlačidlá Ďalší a Predchádzajúci. Takto skúsi všetky štyri mená a vidí, kto kde skončil.

    Akonáhle sa odohrá jedna skupina, hrá sa ďalšia. Keď budú všetky odohrané a začnú sa ďalšie kolá, bude sa k menám v Sieni víťazov aj pripisovať do koľkého kola sa dostali (v ktorom už neuspeli) a bude k tomu napísané, či skončili s číslom alebo s nulou (mínus alebo plus, prípadne smajlovia). Takto tomu bude používateľ rozumieť aj keď si to kukne mesiac po odohraní.

    Keďže už tak bude koreňové vlákno preplnené menami zo siení, odporúčal by som pavúkovský plán (nie Varysov) dať na samostatnú stránku (vyššie spomínaný dokument v Google napríklad).

    Napokon zostane len jeden a ten je víťaz. Ostatní nie sú porazení, len mu z fanúšikovského hľadiska nestačili. Jeho meno aj obrázok z Wiki of Ice and Fire (napríklad) bude v koreňovom príspevku.

    Aby sme sa vyhli SPAMu, bolo by dobré založiť na akékoľvek pripomienky, komentáre a diskusiu samostatný príspevok (prípadne využívať tento).

    Uvedomujem si, že tento spôsob je dosť náročný, hlavne čo sa týka správy, keďže ako vždy to dopadne, že sa sem z druhého dňa vrátim a nájdem tu dvesto príspevkov (bolo by dobré ohradiť hlasovanie aj časovo v takýchto prípadoch) a správca možno nebude týmto štýlom stíhať, ale ja v tom IMHO vidím kompromis pre všetky strany.

    Ak sa vám to nepáči, budiž.
  • GepetoGepeto ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    upraveno 20. srpna 2012
    brbr napsal(a):

    Jsem radši pro náhodnost, tzn. aby ten, kdo nějakou postavu dorazí, mohl přidat novou.

    Nu, aby potom niekto nedorážal postavy len aby si tam mohol niekoho dosadiť :)

    Ja hlasujem za druhú variantu... Prípadne to, čo som napísal vyššie
  • upraveno 20. srpna 2012
    povedzme si najskôr o akú súťaž ide. napíšte a alebo b.
    a) ideme opakovať súťaž, kde chceme rozdeliť hlavné postavy do pekla a do neba. t.j. na porazených a víťazov.
    b) ideme robiť novú súťaž, kde hľadáme kto je naj z naj. začíname 128 postavami. možno to vyhrá tyrion, možno nie. ale zaujímavé to bude hlavne keď sa bude treba rozhodnúť medzi postavami, ktoré sú veľmi obľúbené. je to akoby nadstavba nad pôvodnou súťažou.
  • GepetoGepeto ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    upraveno 20. srpna 2012
    Povedzte Bé ako Branislav ;D
  • upraveno 20. srpna 2012
    Hlasuji pro B jako bude to mít smysl:-)
  • upraveno 20. srpna 2012
    Hlasuji pro B, protože to je trochu jiné než předtím - uvidíme jestli lepší....kdo brání udělat jinou možnost, kdyby nevyhovovala tato v praxi :-)
  • upraveno 20. srpna 2012
    1) Já jsem pro, aby se rozhodlo o pořadí všech 128 postav, ale aby se to udělalo starým způsobem, tj. aby se to nedělilo předem do nějakých skupin. Rozdělením do skupin by zabránilo některým postavám se setkat a střetnout přímo, což by byla škoda. Nechme svobodu volby tomu, kdo bude čtveřici zrovna doplňovat. Má to být hra, ne statistika. Nechme v tom ten prvek nahodilosti, spekulace, taktiky, prosazování svých oblíbenců a ztěžování úlohy svým neoblíbencům. ;-)
    Jak byste ty skupiny chtěli stanovit? Podle čeho? To bude vždycky diskutabilní.
    2) Bodování bych nechal postaru +2+1-1-2. Proč to měnit?
    3) Monty, proč jsi nezařadil do seznamu postavu, kterou tady minimálně tři lidé výslovně zmiňovali?

    Tzv. systém Síta. :-) Ty oblíbené postavy by zůstávaly nahoře, ty méně oblíbené by se propadávaly dolů.
    V 1. kole by vznikly 2 skupiny po 64 jménech. Ve 2. kole 4 skupiny po 32 jménech. Ve 3. kole 8 skupin po 16 jménech. Ve 4. kole 16 skupin po 8 jménech. V 5. kole 32 skupin po 4 jménech.
    V 6. kole by se určilo definitivní a konečné pořadí všech.
    Pro zvýšení dramatičnosti bych bodoval odspodu síta (od těch nejméně oblíbených) postupně až nahoru, o největších oblíbencích by se rozhodovalo vždy na konci kol.
    Složité? Přijatelné? :-)

    Ale nevím, jestli by nebylo lepší tím pádem zrušit Síň kontroverze...
  • MonteKarstarkMonteKarstark The Sun of Winter
    upraveno 20. srpna 2012
    heavy_head napsal(a):

    1) Já jsem pro, aby se rozhodlo o pořadí všech 128 postav, ale aby se to udělalo starým způsobem, tj. aby se to nedělilo předem do nějakých skupin. Rozdělením do skupin by zabránilo některým postavám se setkat a střetnout přímo, což by byla škoda.

    Tak uděláme osmičlennou skupinu. (limit 40 bodů a bodování 4, 3,... -4) :D
    heavy_head napsal(a):

    Nechme svobodu volby tomu, kdo bude čtveřici zrovna doplňovat. Má to být hra, ne statistika. Nechme v tom ten prvek nahodilosti, spekulace, taktiky, prosazování svých oblíbenců a ztěžování úlohy svým neoblíbencům. ;-)
    Jak byste ty skupiny chtěli stanovit? Podle čeho? To bude vždycky diskutabilní.

    Třeba podle abecedy. ;-)
    heavy_head napsal(a):

    3) Monty, proč jsi nezařadil do seznamu postavu, kterou tady minimálně tři lidé výslovně zmiňovali?

    Koho? Dacey? A proč by v tom seznamu být měla? Já jsem se snažil vybrat postavy, které jsou nějak důležité, významné pro děj nebo něco zásadního udělaly. O Dacey vím jen to, že měla na bundě medvěda, a oháněla se palcátem.
    heavy_head napsal(a):

    Tzv. systém Síta. :-) Ty oblíbené postavy by zůstávaly nahoře, ty méně oblíbené by se propadávaly dolů.
    V 1. kole by vznikly 2 skupiny po 64 jménech. Ve 2. kole 4 skupiny po 32 jménech. Ve 3. kole 8 skupin po 16 jménech. Ve 4. kole 16 skupin po 8 jménech. V 5. kole 32 skupin po 4 jménech.
    V 6. kole by se určilo definitivní a konečné pořadí všech.
    Pro zvýšení dramatičnosti bych bodoval odspodu síta (od těch nejméně oblíbených) postupně až nahoru, o největších oblíbencích by se rozhodovalo vždy na konci kol.
    Složité? Přijatelné? :-)
    Ale nevím, jestli by nebylo lepší tím pádem zrušit Síň kontroverze...

    V takovém případě by se kontroverze určitě musela zrušit. Ale pak samozřejmě může nastat patová situace a nerozhodný stav i po několika desítkách příspěvků. A v každém dalším kole by proti sobě stály vyrovnanější a vyrovnanější soupeři. A v takovém finále 6. kola (Arya, Tyrion, Jaime, Jon) by jsme se možná toho vítěze ani nedočkaly.
    A navíc, jak vyřešit ten konec jednoho kola?
    Za stavu například 63 vítězů, 62 poražených a ve hře poslední tři postavy. To už by se potom bodování muselo přizpůsobit tomu, že jsou jen 3 postavy a k vítězům může jít už jen jeden.A jakmile by se tam ten jeden dostal, zbylí dva automaticky putují k poraženým i když ani jeden z nich nedosáhl nuly.
  • upraveno 20. srpna 2012
    Koho? Dacey? A proč by v tom seznamu být měla? Já jsem se snažil vybrat postavy, které jsou nějak důležité, významné pro děj nebo něco zásadního udělaly.
    To samozřejmě není pravda např. Malý a velký Walder. Ale je jasné, že všechny postavy být nemůžou, byť v nás vzbuzují sympatie. Myslím ale, že všechny hlavní a opravdu pro děj významné postavy chlapci vybrali.
    Nechme svobodu volby tomu, kdo bude čtveřici zrovna doplňovat. Má to být hra, ne statistika.
    To bych nedoporučoval. Možná by to mohlo být napínavější, ale může se to ošklivě zvrhnout a někteří jedinci nebudou chodit spát, jen aby mohli dát klíčový hlas postavě a budou ošklivě taktizovat na úkor hry:-))
    Není problém postavy promíchat v nějakém programu, označit skupiny a dopředu rozepsat pavouka - které skupiny budou proti sobě...
    Musel by to dělat nějaký seriozní člověk s čistým štítem - alek, sarven, monty, tyna, krisa atd.:-))
  • Everett_YoungEverett_Young Praise the sun
    upraveno 20. srpna 2012
    někteří jedinci nebudou chodit spát, jen aby mohli dát klíčový hlas postavě a budou ošklivě taktizovat na úkor hry:-))
    No sakra teď jsi mě odhalil :-D
  • Everett_YoungEverett_Young Praise the sun
    upraveno 20. srpna 2012
    No ale taky jsou tu "věrní" uživatelé kteří budou dávat + některým postavám ať půjdou proti komukoli. Například Chmur - Daenerys, já - Arya, Malíček - Malíček, atp. takže v určité fázy se dostaneme do stavu kdy to skončí remízou.
  • upraveno 20. srpna 2012
    Chmur napsal(a):

    To přeci není o tom, že je někdo lepší či horší ale o oblibě u fanoušků...

    No jo, ale co ti, co v ní nemají stoprocentně jasno? Původní komentář jsem psala polospící, takže jak koukám nevyjádřil přesně, co jsem chtěla.
    Vadí mi, že nakonec proti sobě nejspíš budou stát mé oblíbené postavy a nechce se mi rozhodovat, jestli tentokrát dám ten mínus Arye (za házení pomerančů), Sanse (za tu strašlivou pasivitu), Tyrionovi (za ty nudné kapitoly v Tanci, plné přemítání nad děvkami a otcovraždou) nebo Jonovi (za to hloupé ignorování varovných znamení)? A pochybuji, že budu jediná s takovým dilematem.
    Nelíbí se mi ani představa "Ententýky, dva špalíky, který Stark z čtyř vypadne?!", což je sice nepravděpodobný, ale také možný scénář.
    V té klasické versi se to dalo "ohlídat" tím, že se za vypadlou ke klaďákům vybrala záporná, anebo neutrální/sporná postava, v "pavoukovi" tahle možnost časem zanikne.
  • upraveno 20. srpna 2012
    Miss: Máš pravdu, že časem se skutečně můžou setkat proti sobe Starkovic, ale vadí to? Vždyť o tom to je, udělat těžkou volbu a s krvácejícím srdcem poslat Sansu k odpadlíkům:-) Možná se stane, že nelze míchat záporňáky a klaďáky, ale v pozdějších kolech těch zlých ubyde a ten co vydrží, bude muset záporák s charismatem a ten si to zaslouží. Navíc lze to ošéfovat, aby v prvním kole nebyli v jednom koši rodinní příslušníci, POV postavy atd.
  • upraveno 20. srpna 2012
    Ve všech způsobech hry vám stejně dozajista přijde kombinace, kdy budete dávat body - co komu zbyde. A to u oblíbených i neoblíbených. Vždy může přijít kuriózní situace, kdy dostanete seestavu baj oko:
    Hora
    Joff
    Quyburn
    Ramsey

    A bude pro vás těžké udělit někomu z nich +2 :-) Totéž u kladných postav - komu dát -2 a v neposlední řadě - v takových sporných sestavách se může snadno stát, že postava, kterou máte jinak za kladnou a positivní budete muset vyřadit a skončí mezi záporáky, ačkoliv opak je pravdou, jen třeba nebude mít šanci proti silné sestavě. Například nemyslím, že by měl někdo něco proti starému Mormontovi veliteli, ale když dostane Aryu, Jona a Neda, tak skončí mezi záporáky.
    Zkuste pokoumat systém, který toto eliminuje :-)
  • GepetoGepeto ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    upraveno 20. srpna 2012
    Nechme svobodu volby tomu, kdo bude čtveřici zrovna doplňovat. Má to být hra, ne statistika.
    To bych nedoporučoval. Možná by to mohlo být napínavější, ale může se to ošklivě zvrhnout a někteří jedinci nebudou chodit spát, jen aby mohli dát klíčový hlas postavě a budou ošklivě taktizovat na úkor hry:-))
    Není problém postavy promíchat v nějakém programu, označit skupiny a dopředu rozepsat pavouka - které skupiny budou proti sobě...
    Musel by to dělat nějaký seriozní člověk s čistým štítem - alek, sarven, monty, tyna, krisa atd.:-))


    Nu, to som hovoril aj ja... Radšej nech sa to nevyberá z našich radov, nech sa to prelosuje vopred :)
    Miss Utahraptor napsal(a):


    ..."Ententýky, dva špalíky, který Stark z čtyř vypadne?!"...

    Ententýky, dvaja obesenci, vyletela hlava v Rudej bašty, Sansa sa ho zlákla, na kolena klákla, hen ten ven, na bu-ben (táto časť s bubnom je obzvlášť zaujímavá.. bum bum bum Rains of Castomere)

    BTW: Mne hovorte čosi o tých citáciách... A čo Monty? :D:D
  • GepetoGepeto ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    upraveno 20. srpna 2012
    Jarla: Ak sa to bude robiť po mojom, neskončí medzi záporákmi :)
  • upraveno 20. srpna 2012
    Chmure: nemyslím, že hra bude natolik populární, že kvůli ní někdo nebude spát a taktizovat (usuzuju podle předchozí hry :)
  • upraveno 20. srpna 2012
    ´hmm a čo tak system s vetvami a tak že zo všetkych kladnycha všetkych zapornych sa dostanu štyria do posledneho utkani..e teda system so zachovanim sieni.. čili po skončeni mame napr.
    1. 10b
    2. 4b
    3. -2b
    4. -3b
    2. ide do siene vyťazoz 3. 4: do porazenych a 1. okrem zapisu do siene vyŤazov postupuje do boja o miss?
    (popripade 4. ide do zapasu o miss nesympaťak)
  • upraveno 20. srpna 2012
    Montezuma3 napsal(a):


    Koho? Dacey? A proč by v tom seznamu být měla? Já jsem se snažil vybrat postavy, které jsou nějak důležité, významné pro děj nebo něco zásadního udělaly. O Dacey vím jen to, že měla na bundě medvěda, a oháněla se palcátem.

    Tak jestli je ti všechno šumák, tak nechápu, proč se o něčem s náma vůbec bavíš a neuděláš si to tak, jak chceš ty. Kdyby ti tady napsalo 10 lidí, že tam někoho chce, když o další postavy, které tam jsou, nikdo extra zájem vcelku nejeví, stačilo by ti to?
Abys mohl komentovat, musíš se přihlásit nebo zaregistrovat.