Fear and Blood a Starkové

upraveno 17. března 2011 v Seriál Hra o trůny
HBO vypustilo nový teaser nazvaný Fear and Blood. Průvodním hlasem je opět Stará chůva (zesnulá Margaret John). Uvidíte další záběry ze Zdi a za ní, konečně trochu více Varyse a také Rudou baštu. Hudba použitá v teaseru pořád není od Ramina Djawadiho, jde prý o hudbu ze Sencit Music (via Ran z westeros.org).

K teaseru televize přihodila představovací video o rodu Starků, v němž jsme seznámeni se všemi členy tohoto rodu. Toto video je příslibem pro spoustu dalších, v...

Číst celý článek zde
13

Komentáře

• KrisaKrisa Co může zmoknout, může zmoknout.
    upraveno 16. března 2011
    Já jsem taky nováček a jak jste uváděli, že spousta lidí přijde kvůli seriálu je pravda. Já jsem se o knihách dozvěděla vloni tak, že jsem zjistila, že Sean Bean bude hrát v seriálu podle fantasy ságy. No a už to jelo - našla jsem tento web (zjistila o co jde - kolik je knih atd.), musela si okamžitě koupit všechny dosud vydané díly (a že mi to shánění celkem dalo) a ihned začít číst. Ve zkratce - už se vezu :).
    K obsazení: Eddard je fajn - mám děsně ráda Seana Beana. Nelíbí se mi Catelyn, ale to je způsobeno asi tím, že i v knihách ji nesnáším. Renlyho jsem si taky představovala úplně jinak. Joffrey je obsazen skvěle - přesnej slizák jak jsem si ho představovala. A nejlepší pro mne je Jon Sníh a to hlavně z důvodů, že to je moje nejoblíbenější postava a herec, který ho má ztvárnit se mi líbí.
  • upraveno 16. března 2011
    Jaime: V Bruggách nehral Dinklage, ale Prentice :D http://www.csfd.cz/tvurce/48975-jordan-prentice/
    tady je to pořád ten děsně důležitej trpaslík, ať už hlásí, co chce
    viděls Tyrionův portrét? Já se u závěrečný scény z bordelu zasmál na celej autobus :-) Nemluvě o průpovídkách, jak miluje svou rodinu.
    Edit: udelam jeste par uprav
    http://www.edisk.cz/stahni/92532/GoThr.txt_3.29KB.html

Tak to by měla snad být konečná verze ode mne