Co posloucháš???

upraveno 24. října 2012 v Rozličný pokec
Co posloucháš???
14344464849121

Komentáře

• @Krisa To nevím, kdo to je, mě to přijde jako nádherná studie svalové atrofie a paradentosy.
    @Montezuma3 To gesto neznám, tohle ani alt-J není úplně můj šálek...čehokoli.
  • Vytvářím pro bráchu k narozeninám velkou sbírku jazzové hudby a už mi nějak docházejí nápady, tak jestli prosím někdo neznáte nějakou pěknou chytlavou a nejlépe svižnější písničku (nemusíte se bát dávat i ty profláklé, protože já jich mám asi deset a už vůbec nevím, protože já mám jazz sice ráda, ale od dob mého jazzového baletu už uběhl nějaký ten pátek, takže já už se v tom vůbec neorientuji :-)) Děkuji moc
  • GepetoGepeto ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Road Jack =D
  • Tak to zrovna už mám, ta byla hned první, ale děkuji ;-)
  • Nejsem žádný odborník, ale tady jsou pěkné kousky
    Lady Sansa napsal(a):

Tak to zrovna už mám, ta byla hned první, ale děkuji ;-)

Veď to je mi jasné. Keď sa povie Jazz, prvé čo ma napadne je Road Jack. Skoro ako symbol jazzu. Teda aspoň u mňa.
  • Aha, to je zase ten můj cit pro to všechno rychle a pohotově pochopit :-)
    Lady Sansa napsal(a):

Aha, to je zase ten můj cit pro to všechno rychle a pohotově pochopit :-)

Neboj to môj humor je niekedy taký osobný a nevtipný, že ostatní to berú vážne :)
  • Zkrátka dokonalá kombinace :-)
  • KrisaKrisa Co může zmoknout, může zmoknout.
    upraveno 14. dubna 2013
    @Lady Sansa Co třeba Jamie Cullum? (A letos má být i na Colours - bohužel v blbém termínu :( )

edit: Už ani neumím napsat normálně Jamie - zpropadení Lannisterové.
    Další důkaz, že lidstvo jde do kopru (po 2000 se to nějak zvrhlo) :D Ten vousáč má boží hlubokej hlas.
  • Ach, jak my degenerujeme. Ani nechci pomýšlet, co bude dál... :-)
    @Krisa Predvčerom so to počúval :D Tiež som sa pozastavil, že ten vľavo dole má taký zvláštny hlas. :D Taký hudobnonástrojový...
    Aj tá ženština má zaujímavý hlas. Ale akosi ju skoro nikde nenechajú dlhšie spievať.