Sumáře kapitol Tance s draky

upraveno 13. června 2012 v Sumáře kapitol
16781012

Komentáře

• GepetoGepeto ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    upraveno 23. září 2012
    Mnahá... To mi ušlo.. Potom je to OK.. Dík Nevada
  • upraveno 24. září 2012
    arye sú napísané. sú málinko dlhšie, ale na druhú stranu dievča má iba dve kapitoly a okrem dejovej línie je tam dôležité poukázať na "etickú výchovu" chrámu.
    najzaujímavejšie je však, že Arya sa dokázala pozerať očami iného zvieraťa, som zvedavý kam to ako samouk dotiahne.
    a tiež fakt, že skrz Nym, žrala ľudské mäso, čo je meničské tabu...
  • flanker.27flanker.27 Příslušník pražské hospody :)
    upraveno 24. září 2012
    Já to nějak zaspal, kruci, budu se muset zase rozjet...
  • upraveno 24. září 2012
    No vida, ještě že jsem zahrozila jako paní učitelka ukazovátkem :D
  • GepetoGepeto ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    upraveno 24. září 2012
  • upraveno 24. září 2012
    tak, prave som si splnila povinnost, teraz mozem zdvihat varovny prst aj ja :))
    takze Nevada, Flanker, Montezuma, sveva, hop sup :)
  • upraveno 24. září 2012
  • NevadaNevada Co všechno neudělám pro lásku...
    upraveno 24. září 2012
    (Ozývá se ve mně vzdorná žačka.)
  • MonteKarstarkMonteKarstark The Sun of Winter
    Tak už jsem konečně sepsal i poslední kapitolu kterou jsem slíbil :-) Barristan, Quentyn a Areo jsou kompletní :-)
    Já to nahodím do konce týdne (snad).
  • Teď půjde do bodovačky Jon Connington, tak se cítím trochu provinile :-)
    Mám už to nahrubo napsané a uložené někde v počítači, takže to během týdne vyhrabu a dodělám. I promise!
  • upraveno 12. listopadu 2012
    Hlásím, že obě Conningtonovy kapitoly jsou zesumářeny. Snažila jsem se to zredukovat, co to šlo. Klidně to přepište, přeformulujte, smažte... jak je libo.

Jinak, opět mě pobavily některé české překlady jmen: Hořkoocel, Černooheň a Kachnopole především. 8-O =D
  • MonteKarstarkMonteKarstark The Sun of Winter