TV seriály
Hra o trůny se chystá do vysílání na jaře roku 2011. Jaká bude její konkurence? Poradí si HBO s vycházející hvězdou na produkčním poli stanicí Starz a jejími projekty Spartacus, Pillars of the Earth a zejména pak fantasy Camelot? V pozadí bude jistě číhat i projekt od tvůrců Tudorovců Borgias. Nebo bude největším oříškem sesterský projekt Boardwalk Empire? Či překvapí někdo jiný?
Vím, některé seriály se časově přímo nepotkají, ale to nemůže diskuzi nijak škodit a to tu tu jde hlavně. Takže se nenechte omezovat těmihle mými žblepty. :-)
Vím, některé seriály se časově přímo nepotkají, ale to nemůže diskuzi nijak škodit a to tu tu jde hlavně. Takže se nenechte omezovat těmihle mými žblepty. :-)
Abys mohl komentovat, musíš se přihlásit nebo zaregistrovat.
Komentáře
@Joser Další věc, v níž se rozcházíme. Čím to? Nejsi náhodou klasický konzumní divák, efekty, akce, hlášky, žádné nudné budování atmosféry atd. Jak se ti líbili třetí Avengers? :-P
A teď vážně. Nejde o LotRa a jak jej máš rád či ne. LotR a jeho charaktery byly použity jako příklad, stejně jako jsem mohl použít příklad... já nevím, třeba naprosto banální věc jako dětská knížka Děti z Bullerbynu. Je to fikce, ale dosazovat do role malých švédských dětí, dle knihy starousedlíků, je hloupost. Naštvalo by to spoustu lidí a co víc, nedávalo by to smysl. Stejně jako u adaptací mnoha jiných děl.
Jako vypadá to hezky, ale je to taktický nesmysl. Úkolem osobního strážce není hledat střelce, ale zajistit bezpečí chráněné osoby. To mimo jiné znamená nikdy se od ní nevzdálit a dostat ji do bezpečí. Úspěch se měří přežitím chráněného, ne likvidací pachatele. Pokud je např. strážných víc, ten, který zpozoruje nebezpečí, oznámí odkud nebezpečí přichází a pouze on případně zahájí palbu, všichni ostatní kryjí chráněnou osobu a dostávají ji pryč z nebezpečné oblasti. A když je strážce jeden, tak pochopitelně tohle nepřichází v úvahu.
Já vím, to jsou ty hemzy od člověka, co to studoval no :)
Na druhou stranu produkce, která si může vybírat ze statisíců herců si může diktovat, jestli chce vysokého, malého, tlustého, tenkého, jednorukého,bílého, flekatého.
Pokud chci použít nějaký příběh ale nechci být svázaný předlohou tak napíšu "na motivy..." a hotovo - West side story není nic jiného než Romeo a Julie, film Bratříčku, kde jsi? je inspirován Odysseou a podobně.
------------------------------
Jen na okraj co se snese v divadle: v roce 1899 hrála Sarah Bernhardtová Hamleta.
A z opačné strany - pamatuju poprask z 90. let kdy české divadlo nemohlo uvést soudobou americkou hru, protože do hlavní role nesehnalo černocha. Držitelé práv nemohli pochopit, že v republice žije asi 100 černochů z toho 0 herců.
Co teprve, kdyby Disney šlo do Andersenovy povídky o loňském vánočním stromku na půdě, ta mě jako malou hodně frustrovala.
Ono to tam fakt trocha chýba, to že život je ťažký a za trpkosť a neopätovanú lásku nemôžu len zlé čarodejnice, ktoré stačí zabiť. Uršula je úžasná diva, ale neutrálnosť pôvodnej bosorky je čosi, čo sa mi páčilo.
Já myslím, že maje lidské tělo už by to všechno proběhlo tak nějak instinktivně a Ariel podle mně měla povahu, že by to moc neřešila a prostě šla s proudem.
Stromčeky by sa miesto rúbania začali sadiť do črepníkov a po prerastení vysádzať do lesov. Howgh.
"To ti řekl tvůj princ? To má od svého otce, to byl taky idiot." Jedna z mých nejoblíbenějších filmových hlášek :)
Krása tiše vadne, ovdovělé paní
takové to bylo smutné milování.
Ten film vyloženě srší optimismem :twisted:
Tím se obloukem vracíme k nejtřaskavější kauza letošní okurkové sezóny, kauze Ciri. Nebojte, podle posledních zpráv mohou strážci rasové čistoty fiktivních postav slézt z barikád, iluminátská propaganda se nekoná, konec světa odvrácen, běloši nevymřou! Řvoucí menšina, maskující rasismus svojí provinčností, si vyřvala svoje a vypadá to, že Ciri bude BÍLÁ, tak sláva. Ale sakra je rok 2018 a mě fakt nezajímá, jakou má člověk barvu pleti, ale jak hraje svoji roli. Nic jako diktát politické korektnosti neexistuje. Je to prostě pragmatické uvažování lidí, kteří investují obří prachy do popkultury a musí reflektovat, že svět se mění a mění se výrazně i publikum, od kterého dostávají peníze zpátky. Kdysi jste mohli všude narvat árijského Charltona Hestona a byli jste za vodou. No, tahle doba prostě skončila. Já chápu, že se vám právě po tomhle stýská, ale prostě je to pryč, můžete řvát a stěžovat si, ale bude vám to hovno platný, no i když... Nakonec právě tohle mi na tom netflixovském gestu vadí nejvíc, tahle hovězí agresivita. Výhružky a mobing. Jedno, ať někdo terorizuje nepohodlný showrunnery a herce jiné barvy pleti, nebo kreslíře, který vyplodí hraniční karikaturu. Řvoucímu terorizujícímu davu se prostě nikdy neustupuje, nikdy.