Kecáliště

upraveno 29. června 2011 v Rozličný pokec
Přenesli jste se v určité diskuzi extrémně daleko od tématu? Nevíte co s tím? Nechce se vám kvůli nějaké malichernosti zakládat nový topic. Sem s tím!!! Multi-tematický topič na cokoliv....
1347348350352353581

Komentáře

• upraveno 12. ledna 2016
    "jen bych ex-ante rád zabránil ghettům třeba v Praze" - Tak pravděpodobnost, že vznikne nějaký hustý ghetto v Praze je podle mne malá. Nejsem odborník na Ghetta, ale už jenom velikost a významnost Prahy hraje roli. Asi by stálo za to třeba porovnat s Vídní. A když už tak by vzniklo uprostřed Prahy, kde je nejvíce volných bytů :D Což mne tak napadá, že když srovnám historický centra hlavních měst, tak zrovna to pražské, hlavně s tím Václavkem, si moc dobře nestojí - uprchlík, neuprchlík v porovnání s jinými. :-?

"Nevím proč by slečna Květuše, nebo kterákoliv jiná žena/muž/transka, zkrátka kdokoliv když jde domů třeba z práce, měl použít nějaký obchvat, jenom protože jeho cesta vede přes nějaké podobné území smrti/urážek." - Tak ty jsi mluvil o tom, že by potřebovala někde protáhnout nějakou uličkou. Jenže ona se vyjadřuje, že neexistuje zatím náznak, že by něco ohrozilo její běžný život - nevyjadřuje se k tomu, že by ty rizika neznala.

Ještě k tomuhle "a hned potom si přečtu x důvodů, proč je fajn bejt multikoktejl a mít je tady a zachovat si humanistickou tvář." - já předpokládám, že když všichni tři hlavní státníci (nebo aspoň ta Merkelova) prohlásili, že multikulturalismus v Evropě selhal, že kalkulují do čeho jdou.
  • KrisaKrisa Co může zmoknout, může zmoknout.
    Mě jen fascinuje, že ti největší "humanisti" se vlastně dopouští rasismu - říkat, že se nemá chodit někam, kde jsou arabové nebo chodit kolem arabů obloukem, je rasismus jak blázen...
  • Nic lepšího tam nemáš? :D
  • @Amaroun Tak aspoň že přiznáš, že se tu snažíš vyhrát debilní rétorický souboj... bravo.