Kecáliště

upraveno 29. června 2011 v Rozličný pokec
Přenesli jste se v určité diskuzi extrémně daleko od tématu? Nevíte co s tím? Nechce se vám kvůli nějaké malichernosti zakládat nový topic. Sem s tím!!! Multi-tematický topič na cokoliv....
1244245247249250581

Komentáře

  • My jsme dělali v roce 2006 testy z - matiky, češtiny a jakési psychologické testy (na osmileté). Nic z toho nebylo nijak obtížné. Testy na čtyřleté zatím nejsou jednotné, takže přijímačky si dělá v podstatě každá škola sama. Ale o přijímačky nejde, spíš je těžší se tam potom udržet.
  • KrisaKrisa Co může zmoknout, může zmoknout.
    To je děs tohle číst...za nás byly přijímačky na 6-letý gympl těžké jak prase, hlásilo se průměrně 400-600 lidí a brali jich 60 (30 holek a 30 kluků).
  • Everett_YoungEverett_Young Praise the sun
    upraveno 18. listopadu 2014
    @Krisa No ale v jakém také městě? U nás se hlásilo 30 lidí, brali 30 lidí, takže y přijímačky byli v podstatě k ničemu. Taky se to podle toho vytřídilo. ¨

    EDIT: Navíc, 6 letý gympl je poněkud zvláštnost, dost lidí jde na 8 letý nebo 4 letý a na 6 letý pak nezbývají lidi.
  • KrisaKrisa Co může zmoknout, může zmoknout.
    Everett_Young napsal(a):

    EDIT: Navíc, 6 letý gympl je poněkud zvláštnost, dost lidí jde na 8 letý nebo 4 letý a na 6 letý pak nezbývají lidi.

    Tohle u nás neplatilo - 8 letý je jeden církevní (Biskupské gymnázium) a asi jeden soukromý (jazykový, ale chodila tam třeba T. Kuchařová...), 6 letý jeden a pak 4 čtyřleté (2 "normální" + církevní + soukromý)...
  • upraveno 18. listopadu 2014
    v Mladé Boleslavi (40 tis. obyvatel) jsou gymnázia dvě, jedno bere asi 50 lidí na 8 leté a druhé (moje) má jednu třídu osmiletého a 3 třídy (80-90 lidí) čtyřletého. Což mi přijde hodně na malé město. Navíc, když jsem nastupovala já, tak asi 40 lidí vzali bez přijímaček jen na průměr (což z různých základek není zrovna fér, žejo) a zbytek dělal přijímačky. Neříkám, že ta naše škola byla extra lehká nebo brutálně těžká, udělali jsme to s minimálníma ztrátama :-) ale zrovna výkvět geniality tam nebyl...
  • Nejvíc se mi líbí taky už dost ohrátá písnička, že se příjmačky na střední potažmo i na vysoký musí zrušit protože přes míru stresují studenty :D Protože vynervenej školáček je něco co asi ohrožuje dnešní společnost, nevím teda.. :D
  • Everett_Young napsal(a):

    @brbr Mám pocit že tady každý mluvíte o Jiném Lewisovi :-)

    Zatím co ty mluvíš Lewis Carrollovi, Gepeto nejspíše myslí Clivea Staplese Lewise který opravdu vyučoval literaturu

    A to je ještě klika, že do toho nezamíchali i Roye Lewise (autor bezvadné knihy "Co jsme to tátovi provedli"...).

  • GepetoGepeto ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Keď si čítam tie hrôzy o prijímačkách, som rád, že som bol akurát v poslednej várke neupraveného vstupu, ktorým stačilo mať priemer 1.5- a nemuseli ich robiť. A to naše gymnázium mohlo byť ešte rado, že tam niekto šiel.
  • AchileusAchileus Jsem příslušník Pražské kavárny
    Everett_Young napsal(a):

    @OslicekCZ SCIO testy na gymnázia? Cože?

    Jistě na gymply se píše Scio, co jiného?
  • @Achileus já nevím, v roce 2006 jsme psali normální obyčejné přijímací testy které si stanovilo samotné gymnázium (například testy na gymplu v Humpolci a v Jihlavě byli naprosto odlišné a to i vzájemně).
  • @Gepeto A preco si siel na skolu, ktora moze byt rada, ze ma nejakych studentov?
  • Já taky nešla na žádné "prestižní" gymnázium, mohli jsme si podat jednu příhlášku, takže jsem volila jistotu, další roli hrálo dojíždění. Nelituju toho, jsem ráda, že jsem si prodloužila pohodový dospívání na maloměstě :)
  • GepetoGepeto ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    @Hildegarda Nebolo to myslené, že by nás tam bolo málo, skôr nad tým veľa ľudí ohrnulo nos a šlo na akadémie alebo na novú konkurenčnú priemyslovku (kde, čo som počul, či tam cez hodinu lakujú nechty a nič sa tam neučia). A šiel som tam preto, lebo som bol tiež rád, že som sa mohol niekam na tie štyri roky spratať a bol som lenivý dochádzať niekam inam (a rozmyslel som si trepať sa na literárne gymnázium do Revúcej, kde ma lákalo len to, že sa tam učí základ latinčiny, to som si radšej kúpil knihu).

    Akokoľvek sa mi ten gympel (a skôr celý vzdelávací systém) moc nepáči, je tam pár profesorov, ktorí ma dobre naučili, čo som potreboval a neviem si predstaviť, kam inam som mal ísť.
  • upraveno 18. listopadu 2014
    Casopis Linia, ktory sme doma odoberali, r .1982

    „Ráda bych si koupila jízdní kolo, ale márne ho již nekolik let sháním...“ A. K., Osek u Duchcova

    O odpoveď sme požiadali oddelenie Kovo na generálnom riaditeľstve Obchod s průmyslovým zbožím v Prahe: „Celková situace v položce jízdní kola je nám známa.

    Již řadu let potvrzuje výroba požadavky obchodu cca na 50 až 60 % dle sortimentu. Důvodem je prvořadé plnení exportních ukolů ve vývozu jízdnych kol cestovných a skládacích do PLR a SSSR. 
    Doporučujeme proto častejší návštevy specializovaných prodejen jízdích kol ve vašem kraji.“

    :D
  • umíte někdo v Pascalu ? :D
  • GepetoGepeto ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    @DanielSvatoš Trochu. Čo konkrétne?
  • upraveno 19. listopadu 2014
    @Gepeto začínám a ztím moc netuším a mám ukol udělat matici s náhodnými čísly kromě hlavní diagonali ta ma bejt vynulovaná- udělám matici z náhodných čísel ale nevim jak tam zapasovat to vynulování
  • GepetoGepeto ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    @DanielSvatoš
    To máte v škole? Prečo preboha na vás vyťahujú Pascal? To je tak neskutočne neužitočný a prastarý jazyk. Keď niečo tradičnejšie (nie voľnina ako Python), ale užitočnejšie, asi by som bral C++ (pokiaľ viem, mnoho hier je robený v ňom). Nehovor, že si si ho vybral sám. :D

    K problému:
    Ja by som to dal ako podmienku v cykle generujúcom maticu. Myslím dokonca, že sme to aj mali na úlohu. Treba dať podmienku if x=y then matica[x,y]:=0 else matica[x,y]:=random(?) (je možné, že syntax matice mám zle, to sme robili dávno, teraz viac robíme s jednorozmerným poľom).
  • @Gepeto nevybral jsem si ho prostě nás to učí :D ale dík :)
  • upraveno 21. listopadu 2014
    ...
  • Případně tu matici vygeneruješ náhodně celou, a pak jí vynuluješ diagonálu:
    var i: integer;
    for i:=1 to N do mat[i,i] := 0;

    Pro velké matice to bude (možná) rychlejší, protože se zbavíš té podmínky.
  • @Ugla: Jo, tohle řešení zní lépe... resp. je "programátorštější".
    Jinak už je to dávno, co jsem pascal viděl naposled (13 let?), ale mám pocit, že jeho školní užití není o programu jako takovém, ale o tom naučit programátorsky myslet - syntax programu je celkem druhořadý, podstatné je chytit ten cit jak na to a vidět výhody jednotlivých přístupů...
  • http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/353975-utah-mluvi-o-obnoveni-popravcich-cet.html

    Humanisti z Evropy nedodávají látky potřebné pro smrtící sérum, tak se znova začne povolávat popravčí četa (praxe zrušená podle článku před celými dlouhými čtyřmi lety), to ten problém s tím, že párkrát po tom séru odsouzenci umírali dlouho, samozřejmě vyřeší :roll: Budou přítomné i rodiny obětí?

    Upřímně řečeno - někdo čeká na popravu už dvacet let, tak snad může počkat, než najdou lepší sérum.
  • @Jay to je asi ten duvod no jinak už to celkem pobíram a snad se to bude lepšit už jsem udělal jednoduchou textovku :D
  • @svoa00 ja bych zavedl to co vyjde levněji co možna bude těch pět kulek
  • @svoa00 "To byste nevěřili, co ty lidi vydržej..." jak říkal jeden z našich učitelů na Farmacii
  • Jitka napsal(a):

    @svoa00 "To byste nevěřili, co ty lidi vydržej..." jak říkal jeden z našich učitelů na Farmacii

    "Každá páteř křupne, když se na ni dupne" - Lobo.
  • upraveno 20. listopadu 2014
    :-D dupání na páteř ovšem nepatří mezi farmakologická řešení

    a asi to ani nesplňuje požadavky na rychlou popravu
Abys mohl komentovat, musíš se přihlásit nebo zaregistrovat.